woop.

Operationen igår gick bra. Värst var nog lokal-bedövning-sprutorna. Var vaken under hela operationen, fast fick lite sömn-grejs i mig också så jag blev lugn. Fick även se när de hade skärt upp och sågat. COOLT. Det är inte så farligt som man kan tro. Och nu käkar jag hur mycket piller som helst. Morfinpiller mm. Ska även hämta ut ett annat receptbelagt piller idag. Oh herregud, kommer ju bli en junkie! Fast hellre det än smärta.

Kryckorna är trots allt värst. Blåmärken i händerna. Måste komma på en lösning. Jag är fången i min egen säng. Not good. Nåväl. har ju spotify & tv.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att det gick bra!

2009-09-01 @ 16:19:25
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

vad är det du har opererat`?

2009-09-02 @ 06:51:17
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har opererat foten för att jag hade sk. sned stortå,

2009-09-02 @ 10:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0