-

efter att ha kollat på gladiators & därmed bölat lite i min ensamhet så börjar jag bli jävligt hungrig. undrar vad man ska hitta på. vänta tills det förmodligen blir tacos senare på eftermiddagen, eller göra något eget? fan, jag är ju så jävla lat. skäms tammefan. har iallafall uträttat en bra grej idag. var till banken och löste in min check. sista dagen idag! haha, det var ju väldigt oväntat. höll på regna bort när jag gick dit, så på tillbakavägen inhandlade jag ett paraply. kändes liksom som rätt i tiden nu.

börjar även bli lite nervös inför morgondagen. jag som trodde att jag absolut inte skulle bli det. men det kommer bli skitbra, det känner jag på mig. äntligen tillbaka till vardagen, woho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0