monday's a bitch.








Fyfarao vad fort min ledighet har gått. Idag började helvetet igen, kändes... SÅDÄR. But a man's gotta do what a man's gotta do. I suppose. Känns iallafall åt helvete just nu, och jag tror inte att några ord i hela världen kan få mig att ändra åsikt i denna stund. Tror bara att det behövs någon dag till för att komma in i skiten, blev alltför stor kontrast jämtemot ligga och sova länge och chilla hela dagarna. En sak är iallafall säker - vädret sög idag, och för min egen skull hoppas jag att det kommer vara skit i 2 veckor framåt. Helgerna får vara fina dock. HEHEHEHE.

nä nu ska jag till bönan och käka, aldrig fel att slippa laga mat. püss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0