Oh, I buried you today.

kunde ha varit i en lite mer sansad stämning just nu. jag förstår verkligen inte hur vissa människor tänker. det gör mig så jävla förbannad att vissa ska vara så äckligt oärliga och låga som människor. det värsta är att den här personen, ja för det är bara en person. inte verkar få in hur fan denne beter sig. har gett dig otaliga chanser nu, men gång på gång visar du vilken falsk människa du är. det gör mig faktiskt inte ont att säga upp vänskapen med dig. för det har du så fint ordnat själv. visst, jag är arg. men bara på mig själv att jag ens försökt hitta en gnutta jävla ärlighet i dig. antar att alla förtjänar en chans. eller två. eller tre chanser, som jag gav dig. kan inte komma ihåg hur många gånger du svikit mig. och dina jävla " oops " kommer bara att förstöra för dig själv sen. & ja, du vet vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0