ooh baby I love your way.





idag blev det en fin frulle & sen plaza en sväng. haha! och nu är det dags för en sen lünch. mums! är så lyxigt att just idag så slipper jag hjälpa till också. hihi, lite bortskämd är man alltid. spaghetti & köttfärssås! ska bli så himla gott. iofs så mästrade jag i köket igår. gjorde en thailändsk kyckling med grön curry & cocosmjölk bland annat. blev skitgott faktiskt. & till maten nu så blir det till att kolla Wall-e. åh, var så länge sedan jag såg den nu. den var ju så gullig den filmen. nåväl. nu ska jag försöka låta bli godispåsen här & kolla på min pojk som står och skriker "neeeej" när han hör att det ska bli darin på radion. HAHA sweet.

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0