tisday, yay!

haha! fan vad ironiskt. kom en timme för tidigt till skolan idag, första dagen och allt! men tur var väl det, att jag inte var en timme sen? hemska tanke. haha! idag hade vi genomgång av alla maskiner. var väldigt utdraget, men nu känns det iallafall som att man har lite mer koll. skönt att sluta tidigt.

igår så var jag och handlade typ hela dagen & sen så blev det plaza ett tag. nu börjar det bli kyligt om kvällarna mån tro. efter det så drog vi hem till morgan & milla och käkade kinamat och kollade på film! måndagsmys fo sho. blev även bjuden på chokladpudding, något som jag aldrig i hela mitt liv ätit förr. haha!

sen blev det hem och sova. äntligen! man var ju verkligen HUR trött som helst. hihi. skönt var det alltid! & snart är det lunchdags för min del. har inte fått i mig mer än ett glas juice idag, känns inte helt okej faktiskt. så det blir en lunch med farsan på obestämd plats inom kort. ska köpa nya snickarbrallor också! ska bli så fint! tjingiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0