2/12

sov som en stock till runt halv 11. sedan dess har jag suttit vid datorn/skissat - konstant. fan! måste bli klar till imorgon. men det ska väl gå vägen. får gå upp i tid imorgon, för vid lunch ska jag träffa anna! woho. min lilla mysanna. mums! brun som en pepparkaka också.

snart hämtar mamma upp mig. vi ska åka och handla en sväng, eller ja. hon ska! sen så blir det hem igen för lite fix för att sen blir det käka ute & sen lite aktivitet. kommer bli askul! den här veckan har fan vart ganska intensiv. bli skola på lördag också! emiliau och jag e duttiga. hihi!

nä. kanske dags att byta om snart. gått omkring i myskläder hela dagen. gah! men ibland lär man ju få vara lite lodig också. har faktiskt städat och ja.. fast kanske inte så mycket. men iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0