28

idag har vi städat as hell. gud vad fint det har blivit nu. hihi, det är faktiskt riktigt roligt när man ser resultat sen. sen att jag hittade tidningsstället som jag länge suktat efter, för halva priset gjorde ju inte dagen sämre. woho! i vitt också, even better. och igår fyndade jag sängkläder också. mys! hittade precis de jag letat efter, sen insåg jag att det var rea på dem, kap. alltid roligt att spendera pengar på inredning. är så himla roligt!

nåväl. nu ska vi kolla igenom fotoalbum från när jag var liten. även en dagbok som mamma förde när jag var liten. jag var visst inte så oskyldig och lydig som jag fått för mig. hahahah! sjukt envis var jag iaf. vråla och skrek som en illbatting. rymde såfort jag fick chansen och ja.. jag vet inte allt! roligt som fan att läsa såhär i efterhand åtminstone.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0