gah


Nu har jag precis slängt i mig en middag här ute hos pappa. Fast han var tydligen inte hemma, han höll nämligen till på Bishop och hade det bra. Men det har jag också, spaghetti och köttfärssås är verkligen något som jag finner underskattat. Och det var verkligen välkommet. Idag har jag petat  i mig 2 små pizzabitar och en kopp med honungsvatten. Haha! så man var ju ganska hungrig såhär frammåt kvällen. Ikväll har jag hängt med bror, vi har kollat film och käkat chilinötter. just nu blir jag illamående bara jag tänker på det, så mätt som jag är.-  och snart blir det efterrätt också. herreminje, kommer ju fan spricka.

Får se om jag hinner till Emilia också, där råder det tydligen julstämning mån tro! I alla högsta grad. glögg & pepparkakor o. filmmys. ja jävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0