men nurå

gah. fyfan vad slut jag är just nu. igår var jag och emilia i skolan klockan 5. på morgonen! ...... det gick faktiskt bra att gå upp halv 5. men imorse när vi hade bestämt tid kl 8 så var det värre. ligger som en packad sill i sängen mellan gull o. kissen. sängen är ju redan stor. men jaha, kanske att man måste skaffa en ännu större. pulla också. jag är en sån som har en konstig sovställning egentligen. nåväl. trött som ett as har jag iaf varit idag.

idag har jag suttit här och fixat pp sen 8. konstant. är iofs bara 4.5 timme. men känns bra att jag har kommit framåt en hel del. har ju spotify iallafall. så det är ju en fördel. hackar datorn, för det ska ju egentligen inte gå. mohahah. när jag kommer hem idag ska jag bara dö i soffan tror jag. inte har jag ätit någon lunch heller kom jag på nu. fan! och om en halvtimme börjar skitperspektivlära. skönt att det är sista föreläsningen iallafall. tack gud.

nu vill jag vara ledig. the stress is killing me. typ. inte. men nästan. bajs. sen har jag inte ens köpt alla julklappar än. och hur ska det här gå. och ja. fan. jag vet inte ens vad jag ska köpa ju . för jag är sämst
osammanhängande text. i know. whatevver. hey im an astronaut
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0