mysis

Gud! ikväll blir det enbart mysa och ta det lugnt, kolla film! har fått en del gjort under dagen, så det kan man ju unna sig. hihi! sedan jag kom hem har jag fortsatt läsa ur " eat pray love ". man lär ju ta tillfällena i akt - jag menar, det är inte varje dag man hinner sätta sig ned för att läsa. men nu ska jag se till att ha tid, har tre nya böcker till här hemma som ligger och väntar. mums!

och imorgon blir det jobba hemmifrån. SKÖNT! ska se till att få illustrationerna färdiga så att jag kan fokusera på verkstaden nästa vecka. det här kommer bli gr8.

nä nu ska jag titta lite tv innan min fina kommer hem. puss


-" ah, I feel like an astronaut"   hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0