nana

mys i soffan med lisa nu. blir snart upphämtad av emiliau för en tripp till skolan. där blir det skanna in das homework och sen skissa. hard workwork. får dock lite ångest av att lämna kissen här hemma all by herself - hon har hittat mina orkidéer, och de verkar smaka bra. 3 har redan dött - dock av andra orsaker. sen har 2 fikusar dött också. jag som trodde de var typ odödliga, men tydligen inte. jag ser fram emot den här veckan - kommer bli mycket eget arbete. det blir stressigt as hell men man tar sina egna raster liksom. woho! annars är man ju van vid en kvart på 3h. det blir jobbigt, särskilt för mig som lätt tappar fokus om läraren är kass.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0