promenad



idag tog jag och min fina en promenad på förmiddagen. det var kallt,fint & mysigt. det är verkligen något man borde göra oftare, när man kan menar jag. ta vara på solen! man hinner ju inte se så mycket av den om man går i skolan/jobbar hela dagarna. inte undra på att man är trött jämt och ständigt. sen gick vi och handlade julklappar åt våra familjer. hittade till alla! så nu har jag bara en liten klapp kvar. tror jag vet vad det blir också. hihi!

nu har vi precis käkat tacopaj, så nu är vi mätta och belåtna. får se om jag ska städa lite nu eller om jag bara ska chilla. klockan är ju bara halv 4. senare blir det nog lite pepparkaksbakning iallafall. har en hel del deg så. skulle vara trevligt med lite julbak såhär på kvällskvisten liksom. kanske stryka till gardinerna vi köpte igår, eller vi o. vi, jag valde och rickard köpte. hihihi. så söööt.


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken fin vinterbild

2010-12-16 @ 17:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0