oh lord



gud vad jag längar till julafton. ska bli så mysigt. tror det kommer bli den bästa julen någonsin, iallafall inräknat de jag minns. och mycket bilder ska det bli, det är ju för dåligt som det är nu. man vill ju ha minnen liksom. och idag kom min mysiga annis hem, eller om det var igår tro? hon har vart i thailand i typ 24 dagar - tjo, ja vissa har det bra! hade ju inte suttit fel nu om man säger så. men en annan lär ju slita som ett djur. hahahaha! skämt åsido. jag tar igen det där senare känner jag.

hm. undra vad man ska hitta på ikväll då. är solo ett tag nu på kvällskvisten nämligen. kanske plugga lite till? eller bara kolla serier. höm.. dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0