3/2


DEN här veckan har gått så sjukt fort, och efter imorgon är det helg för min del. inte illa pinkat.
idag kollade vi tjenare kungen, en film som jag totalt missat. den var helt okej faktiskt även då jag inte gillar svenska filmer så jävla mycket. inte blev det sämre heller då en ung joel kinnaman också var med. haha! det var ungefär det vi gjorde idag i skolan. ( borträknat att vi förtärde godis & läsk ) sen gick vi och fikade. vilken överaskning liksom. jag är så himla trött också, kan man bli det av att sova för mycket? jag tror det. är helt slut.här får man för att man för en gångs skull går och läger sig i tid! men jag får ju tydligen inte gå och lägga mig än. så. ska väl kämpa lite till.. morr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0