HELGIS

LÖRDAG. Och jag känner noll sug efter alkohol. Hör och häpna. Visserligen är klockan bara 15.19. "Man skall icke ropa hej..". Däremot så skulle jag verkligen behöva en (i stort sett iallafall) alkoholfri helg. Helt sjukt hur man håller på. Helgerna ska ju vara vilodagar, så varför gör man tvärtom jämt? Det är fan frågan. Men det lär ju inte bli någon ändring i dessa tider, det är ju lika bra att inse. Bara å köra det.

I förmiddags tog jag ett långt bad, vet inte hur jävla länge jag låg där, men jag trivdes som fisken i vattnet iallafall. Det är en sak som är säker. Så skönt att bara vara hos farmor, käka glass och läsa skvallerblaskor. Inget fel i det inte. Förmodligen kommer pappa hit snart också, och då jävlar blir det förmodligen pizza. YES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0