MONDAY NIGHT


DAGEN HAR inte haft alltför mycket att erbjuda skall jag erkänna. En fika på Wayne's och sen lite kakor från Subway- inte helt fel. Men har endå känt mig helt weird i kroppen idag. Typ, överhettad utan att löka. Om det nu går. Det är positivt dock. Got home, sen var jag duktig och lagade mat . Ja jävlar, det händer ju inte alltför ofta! Men nuså! Inte har jag käkat nå nesquik de senaste kvällarna heller, mitt kvällssockersug tycks ha försvunnit. Helt otroligt. Nåväl. Imorgon är det skola för hela slanten. Och det känns som att vi har en hel del uppgifter utspridda över några veckor här som jag inte har den endaste koll på. Det är som vanligt alltså! HIHI. Men jag e int bitter.

puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0