svinaktigt kallt.

vilken jävla skitdag. bara jämmer och elände. nåväl, nästan. okej lite bara ! svinkallt ute. höll på att förfrysa.på första lektionen satt jag och ritade fiskar (!?) det var dock uppgiften, typ. känns som att jag verkligen måste ge järnet på den här uppgiften. har vart alldeles för lat alldeles för länge nu. inte okej. så. sen hade vi religion. typ värdelöst. sen var det mum. och då var vi tvingade att gå ut och knäppa bilder på hus. alla sidor. mina fötter dog. ja, tror hela jag dog lite inombords. så jävla kallt var det. USCH! nu får det banne mig vara nog med den här istiden.

snart är det dags för studentkryssning iallafall. och innan det födelsedag. känns ju bra det då om man säger. att unna sig lite. nej nu ska jag dona lite här. sen gå & hyra mig en film. fint.




Kommentarer
Postat av: Randy C

BELIEVE! YOU CAN FLY...

2010-02-25 @ 17:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0