WHEN I FIRST SAW YOU, I KNEW THAT YOU HAD A FLAME IN YOUR HEART

har en förmåga att snooza mig tröttare än vad jag egentligen är. imorse ställde jag klockan en timme innan jag skulle gå opp, och vad händer inte? jorå. råkar stänga av alarmet efter typ 9e snoozen. hatar den där panikkänslan som utlöses i kroppen at that time. nåväl, jag hann i tid till filmen iaf. vi har kollat på dracula på svenskan 2 lektioner i rad nu.& det var en brud som stönade sig igenom hela filmen. ( i filmen alltså) . inte visste jag att dracula skulle vara så porrig? ack så fel jag hade. nakenheter och stön var det mest hela tiden. menmen. sen var det religion. kollade ÄNNU en film där. sen var det UF. inte så jävla kul om du frågar mig, men tillslut gav vi opp och gick och fikade.

har blivit way too much fika på senaste tiden. igår var jag på 3 olika caféer tex. det känns inte helt okej. nåväl. snart är det torsdag! gief. för sen är det helg. då blir det köpa sig ett sexpack på affären för att sedan förtära. kan inte bli annat än bra. imorgon har vi friluftsdag också. men så mycket luft blir det inte, för vi ska ( hör och häpna) kolla på film med klassen! woho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0