YEP, I HEARD IT THROUGH THE GRAPEWINE.



FYFAN vad skönt det känns atm. idag fick man lov, och i helgen kanske man drar till lofsdalen. känns HELT okej måste jag säga. dra dit och mysa, åka lite skoter och chilla i jacuzzin. känns helt rätt i tiden! kameran åker med den också. har blivit dåligt med fota på senaste tiden. varken ork lust eller tid har funnits till hands. men nuså!

idag hade man sovmorgon till 13.10 också. höll dock på att sova över, skulle nämligen käka lunch med af vid 12. nära ögat. fick rusa dit, och tur var väl det, för att det var pizza! borde inte proppa i sig sådant egentligen, men vem bryr sig. vad är väl en pizza jämfört med all öl man hävt i sig den senaste tiden? nåväl.

jag vill ha vår. och mars. mars kommer bli en helt awesome månad känns det som. folk fyller, och det är party ON, och det är sthlm och fan och hans moster. jaja, nu ska jag njuta av min ledighet. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0