fückdjeah


torsdagar efter jobbet är endå ganska bra. för då vet man att man bara har EN dag kvar. underbart tamme fan! igår glömde jag ställa klockan tills idag. men hör och häpna; jag vaknade av mig själv precis när jag brukar gå upp. hade nämligen legat på min arm så jag tappade känseln, jag fick då med min högra arm flytta den vänstra som inte var funktionabel. hihi. kollade sedan på klockan, och fick först en chock, men insåg sedan att det var lüüngt.

den här veckan har jag sovit alldeles för lite. blivit 5h i snitt per natt. det är fan inte okej, och jag som tänkte sova i tid idag, för en gångs jävla skull. men inte gick det eller. nu ska jag tydligen på Eclipse. det är iofs mysigt, så synd att klaga. nomnomnom.

och imorgon blir det öl som fan. det lär man ju unna sig efter en hård arbetsvecka. jo, jag är faktiskt ganska så stolt över mig själv, har dock fått lite moraliskt stöd här och var, och det har faktiskt hjälpt. och på lördag kommer det blir toppväder, finns ju bara ett alternativ då. steka&chilla&kanske-om-man-orkar- utföra någon slags aktivitet. 

jaja, snart blir det mys med min nath. vi ska på spa och bli fresh. woho! püs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0