glad.


mys. ( försökte lägga in nya bilder från vad jag ritat idag men det gick ju såklart inte. )

idag klev jag upp tidigt utav helvete sen tog jag en buss ut till bönan med anna. busschauffören hade ett x antal vita hårstrån på näsan. hur i hela friden gick det till undrade jag? känns egentligen som en värdslig sak att fundera på, gubben var ju väldigt snäll och vithårig. nog kändes det lite nostalgiskt alltid - att sätta sig på 95:an's buss ut till bushen. och extra nostalgiskt var det väl att anna också var med. ingen av oss är där ute mycket nu för tiden, ingen av oss hittar t.ex i skåpen i våra gamla hem längre. känns.. skumt?

nu är det iallafall mindre än ett dygn kvar. det känns jävligt bra. hihi. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0