hänt i veckan.HEHEHEHE

den här veckan har det blivit en hel del steka. " CUZ THAT's WHAT I DO". tydligen. iallafall enligt cissi. haha! inte är det jag som har stekolja på stranden iaf. nejnej, det är hon. den där jäntungen hihi. fair enough. har iallafall bränt ryggen något förbannat, det hände i förrgår, när solen var som mest förrädisk. det blåste nämligen kallt, och inte känner man att det steker på då liksom. menmen, bara att bita i det sura äpplet. & igår hjälpte jag pappa att köra hem vattenskotran. eller ja, jag fick köra pappas buss. men det gick hur fint som helst, thank god.

ikväll blir det axmar & grilla, kan ju bli riktigt mysigt. sen hoppas jag att jag får ta en välförtjänt öl. HEHEHE. har faktiskt vart duktig och sprungit en del den här veckan. satteeeeh.

nä nu ska jag gå och göra lite nytta. inte. hejdå1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0