time movin' in slomo.

fyfarao vilken helvetisk dag. känns som att den har vart HUR lång som helst. har vart upp till Bollnäs en sväng & sen så hem för att fira Cristin som fyllde år. Där fick man hamburgare & tårta, typ hur fint som helst måste jag säga. Och nu sitter jag här. Går fram och tillbaka. Tittar på klockan. En dryg timme är det kvar. Blir nästan tokig. Får underhålla mig själv med dumleklubborna som jag har här bredvid. Bland det godare som finns om du frågar mig.

Hm, eller så sätter jag mig och ritar. Men har fan ingen ro att göra det nu. NÄPP! Måste hitta på något annat. borde röja undan mitt berg med prylar som ligger på sängen, men det låter jag vara for now. hum. MEN NUDÅ TIDEN, c'mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0