man skall glida så mycket man bara kan

har det gått för långt när man sitter själv uppe och kollar på Ax men? ( ett program som handlar om att hugga träd.) det är fan frågan jag ställer mig själv just nu. tröck precis i mig ett par tekakor med smält ost & ett glas oboy också. det är farligt med dessa nattmåltider. men det är ju då det är som godast. nåväl

borde verkligen sova. men jag vill inte ha måndag. för att jag vet vad som väntar. förbannade skoljävel. kommer vara helt slut imorgon, men det skiter man väl i . idag kollade jag på Kattis & co. att stefan sundström var med som en av gästerna gjorde inte saken sämre. har nog aldrig vart med om en skönare människa. kommer ihåg sist jag såg honom live, hela publiken jublade & skrek och ville önska låt efter låt. att han även drack en hel del öl & berättade en massa historier gjorde inte heller saken sämre. nä fyfan vilken egen man. man blir så glad i hjärtat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0