vilket skit

såg shutter island här om dagen. vilken jävla nitlott. se den INTE. totalt slöseri med liv om man säger. hade man gått och trott att den skulle vara något för världen, men icket. till en början fanns det något intressant med den, men när en film börjar kännas lång så är det inte bra. ett jävla skitslut var det också. men jag skall icke gråta över det. man kan ju inte veta om en film är bra eller icket innan man sett den.

idag har jag badat och sen fikat. tog mig en kycklingsallad med rhode island sås. där har vi något som är helt värt pengarna. kaffe också. nu sitter jag här. precis käkat apelsin.


håret brinner nu för tiden. & livet är för kort för att vara förbannad och odräglig. ibland är det bara att inse att man inte kan bestämma vissa saker. inget mer med det.


Kommentarer
Postat av: fivecut

ey fucker, shutter island är biosucce! inge skit!

2010-03-09 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0