yum.


idag har det hänt en del. började dagen med att käka en chokladboll till frulle, sen blev det pizza till lunch. till efterrätt fick jag lite nathalie, vilket inte var helt fel. vi tog bussen till hampus & kollade matrix. blev dock fel matrix, vilket reslulterar att jag måste ta mig igenom den rätta imorgon( idag) istället. känns förjävligt. när man för en gångs jävla skull gör något bra ( vi fick i läxa att se den filmen för vi missade i skolan.) så går det åt helvete. ja, gud måste hata en. eller? nej. det var att ta i, för att idag fick jag tillbaka mina nycklar som jag slarvade bort i lördags. tack för den! nåväl. hos hampus blev det som sagt matrix, men även blåbärspaj & grädde samt nachos, och lite kaffe på det. kändes ju helt okej eftersom att jag hade haft kaffesug hela förbannade dagen innan. men eftersom att jag inte vet hur man kokar kaffe så har jag inte kunnat göra något åt saken. känns som att jag borde ta och lära mig det. nu blev det mycket. puss&godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0