tralala



Slagit mig ned i soffan hemma i Bönan efter att ha gått på stan med Carina & Cajsa. Blev mat också. Inte alls fel om du frågar mig.

När kvällen var ung igår kände jag mig helt åt helvete otagg på fest, men allt ordnade upp sig efter några öl. Jag och Affe tog oss till stigslund och där var det party ON. Anna och jag kände oss manade att bada i poolen, och efter ett par lånade kallingar å Hampes sida så plankade vi poolen. Hade inte en tanke att jag hade smink och grejor i fejjan, men what the heck. det gick endå. Sen for vi in till stan och där blev det Goya för hela slanten. Där såg man förmodligen ut som ett helvete, men det sket man väl i - För jag träffade Nath och Jessica och många andra roliga individer. Hihi.

Nu ropas det att det är fika. Lär väl gå ner och vara lite social med folket. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0