fall.


when I look at you, I hear lovely music. can it be my heart that sings? when I look at you, I look at an angel. tell me where'd you park your wings?


Otis Redding – Wonderful World - Remastered Mono Album Version


säger bara det. fyfan vad slut jag är idag! har haft illustrator från 9-16 och jag tog en kvarts lunch typ. det är ju inte riktigt klokt! men nu är jag iallafall klar. blev så himla less i slutet så jag la ner. nåväl, nu har vi precis käkat köttbullar,potatis,gräddsås & lingonsylt. så jävla gott! tur att jag har en duktig karl som är bra på mat. jag kan ju inte ens steka fiskpinnarna rätt. gjorde ett tappert försök igår, men sen fick rickard ta över. haha! nästan så att man skäms en smula. but hey! man kan ju inte vara bra på allting. och nu kan man nästan säga att min helg börjar! hade sån tur i oturen att jag jobbade in min verkstad i måndags, så jag slipper den på fredag. hihihi. så jävla skönt att det finns inte. nä nu jävlar ska jag ta mig en dusch och sen bege mig iväg en sväng. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0