idag


LÄTT BÄSTA dagen på länge idag! hade apkul i skolan nämligen. har hållt på i ps och det gick hur bra som helst. blev rätt nöjd också tillochmed. hihi. satt även kvar i skolan ett par, tre timmar efter jag var klar med uppgiften! det har ju inte hänt sådär skitofta under mina skolår om man säger så. efter skolan gick jag hem & vilade lite. sen lagade jag och rickard mat. tror dock att någon gullig person råkade krydda lite extra med kryddan. men det blev gott iallafall! hihi. idag har jag en väldigt positiv dag känner jag. mysigt. igår var jag med nathalie. vi shippshoppade litegrann. jag köpte en morgonrock,kofta, ögonskuggor,rouge & ett läppglans. gah. måste sluta!

nu sitter jag och umgås med min gulliga farmor, ska snart unna mig en liten glass också. mums! sen blir det hem och kolla film & mysa resten av kvällen. gr8! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0