tralalalala.

den här dagen har gått hur jävla fort som helst.  började i verkstaden & sen var det PS4 som gällde. riktigt kul faktiskt! so far so good. tog en snabbis på stan nyss också, köpte en ny foundation. flytande den här gången, då mina ID tar så himla lång tid att få bra. gah! nåväl, nu kommer det garanterat gå fortare på mornarna.

nu sitter jag och kollar lite tv samtidigt som jag käkar lite choklad och dricker vatten. lite dumt eftersom att vi snart ska iväg och käka på restaurang. det är fint att göra sådana typiska helg-grejor i veckorna också. hihi

få se bara så att karln kommer hem någon gång från plaza. jag börjar ju bli hungrig!!!! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0