barcelona




pics- weheartit.

Hej kära läsare. hehe!

Gårdagen (kvällen) var hur bra som helst! Käkade gott, drack cava, skrattade, pratade, planerade. Idén kom upp om att vi skulle åka till Barcelona om ett par månader, och kolla på konst och leva livet. HOPPAS innerligt att det blir av, skulle vara så jävla kul! Finns tydligen hur många museér där som helst - och hur kul vore det inte att få lite inspiration liksom? åh. jag ber till gudarna. hihi. det bästa är att det här verkligen är möjligt också! nåväl.

Idag har det inte blivit många knop för min del. Har vart ut och hoppat med bunnie på gården, haha! så jäkla kul när han gör sina små glädjeskutt. Sen har jag plockat kläder till förbannelse. ( inte mina egna ). morr. har även slängt opp mina egna tavlor på väggarna, så nu blev rummet genast mer färgglatt. Bifogar en bild lite längre ned.

Måste också berätta att jag har lagat mat idag. Lagade min egna lunch, det är faktiskt sjukt sällsynt - något som inte alls händer speciellt ofta. Det blev idealmakaroner( ja, jag svek mina älskade snabbmakaroner idag) med pesto + köttfärssås med diverse kryddor i. Bla. salt,peppar,chili,basilika,vitlökskrydda, och säkert nån mer. hade också krossade tomater i. aa, sen blandade jag liksom både makaronerna och köttfärssåssen, för det är nämligen man ska göra - för det har jag sett på tv. Synd bara att jag inte hade några grönsaker att ha till, hade inte suttit fel med en fet fetaostsallad till liksom. jaja. sjukt gott blev det iallafall, och blev även typ 4-5 matlådor också. ändå hade jag bara typ 6dl makaroner & 400-500g köttfärs. awesome! och lite extra cred till peston som förgyllde det hela lite extra. ♥

Ikväll blir det nog hyrfilm och godis. Fast jag vet inte om jag vill ha godis, fast så känner jag nog bara nu för att jag är apmätt. tralala!



mysis. tavlan heter bdw life and death. & jag är faktiskt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0