En tisdag



Idag hade jag bokat in en liten träff med mamma. Jag hjälpte henne med det sista innan hennes och Michaels stora dag. Är så jäkla glad att mamma har träffats världens bästa Micke. Åh, det ska bli så himla vackert i kyrkan. Kommer säkert börja böla eller något. Haha! Nåväl. Sen tog vi en liten mysfika på Java, och sen gick jag hem till mig och började måla, men nu måste det torka ett tag innan jag kan fortsätta. Är glad att jag inte målar med olja iallafall, för det hade jag då aldrig haft tålamod till.

Och på torsdag då jävlar blir det en liten change för min del. Så jäkla efterlängtat, och jag är faktiskt himla nervös och liksom - ja. förväntansfull. Visar sen. Kanske. Fniss

OCH nu har de äntligen börjat renovera våran blivande lägenhet. Alltså! Det var sannerligen på tiden. Det bästa är att ALLT kommer att bli nytt och fräscht. Är helt hispig och ivrig och vill bara gå dit och domdera och säga " såhär ska det vara " haha. Sen vill jag vinna 85 miljoner och kunna köpa inredning. Ja, man kanske skulle börja spela på hästar. HEHE. Det kommer, det kommer.

Nä, nu blir det lite Kool and the gang - celebration. Måste göra en liten glädjedans. YEAH! pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0