hey people


Igår drog jag och R iväg med en av hans jobbarkollegor och hans flickvän för att åka båt och wakeboard, himla fint var det! sen avslutade vi kvällen med god mat. inte hel fel på en sketen onsdag liksom?
Idag har jag fikat och mysit med min gulliga nathalie. Bästa! Nu e jag hemma igen, och det har börjat regna där ute. det gillar vi! hihi.  nu ska jag fixa lite här hemma. bla. måla naglarna i mitt mörkgröna(nästan svarta) nagellack. yay! fast HM nagellacket hade inte skavt bort ett skit fast jag haft det i säkert en  vecka - men man lär ju variera sig liksom. sen blir det träffa mina klasspinglor för att käka gott. kommer typ vräka i mig? woho! kommer bli trevligt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0