I see trees






Idag åkte jag med mor ut till skogen en snabbis. Älskar att åka i hennes & mikaels nya bil, den går nästintill ljudlöst, och det känns som att man flyger fram. Det känns så himla bra att mamma nu har typ världens säkraste bil att färdas i till och från jobbet, jag som är så rädd & orolig jämt och ständigt att något ska hända. Vet inte varför jag blivit sådan, det är de senaste åren det har smugit sig på. Drömmer ofta hemska mardrömmar om att någon i min närhet är med om något hemskt. Helt förjävligt jobbigt är det - särskilt när den hemska känslan om att ha mist någon fortfarande sitter kvar i kroppen en stund när man vaknat.

Nåväl. Idag blir det lugnt här hemma - laga lite god mat, kolla på tv, köra en ansiktsmask & annat man bara måste göra ibland. Nä, nu ska jag lyssna lite Norah Jones & kolla Smallville innan min man kommer hem.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0