it's raining bunnies


found at: weheartit.

Ja, vilket himla mysigt väder det är just nu! Kunde inte varit bättre. Blir som galet kreativ när det regnar av någon anledning, kanske för att man inte får "press" att man måste hitta på något, vad vet jag? Idag har jag iallafall jobbat på min senaste tavla. Inte den jag visade i förgående inlägg, den känner jag mig nöjd med som den är, utan nu håller jag på med något mer animaliskt.

Igår blev det ingen hyrfilm och godis för våran del, istället blev det ut och käka med svärföräldrarna. Var som vanligt sugen på kött, och tog därför en gammal hederlig black&white. mumma! Nåväl, så vi tänkte att det fick helt enkelt bli godismys idag. Och jag behöver cola innan jag typ avlider, det här måste få ett slut! elllerr?

OCH jag blev även bjuden på jättegod frulle imorse! Karln min hade tydligen strosat iväg till affären och handlat när jag låg och sussade gott. Gulligt.

  • Är någon intresserad av att köpa mina tavlor/illustrationer, eller bara vill veta mer
    - kontakta mig[email protected] för mer info.


    Nä, nu ska jag mysa ner mig i soffan och försöka att inte tänka på cocacola.
    Måste.stå.emot. gahhh

    pöss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0