Lördag

Idag har jag haft en mysig eftermiddag. Blev upphämtad av mamma & Micke här hemma. Sen blev det kaffe och hembakta bullar, inte fy skam liksom. Tycker verkligen om att vara där ute, fridfullt och tyst. Jag vill nog också ha det så. gah, jag önskar att jag kände mig själv bättre. just nu känns det ganska illa på den fronten. det är inte så lätt att vid 20 års ålder stå inför en massa livsavgörande val stup i ett. hur kan det ens vara nyttigt? kanske synd att klaga. ska iaf bli bättre på att dokumentera och strukturera upp mitt liv inför det här skolåret. har sånt jävla kasst minne så jag borde nästan skämmas. gångna dagar flyter ofta ihop, och jag har ingen aning om vad jag gjorde vilken dag. Haha! Lite obehagligt. Nä, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0