måndag




okej fellows. idag har jag gjort mycket - dels börjat skolan igen. alltså, det är helt sjukt vad rastlös jag blev ( vi hade en föreläsare som idag talade om hur man är själv som person i ex. ett grupparbete, och annars också för den delen - det fanns 16 olika. och det stämde verkligen in på mig, själva svaret som blev i slutet, när man hade tagit ställning i 4 frågor. ) bilden på nallen är resultatet av min tankspriddhet. kunde helt enkelt inte fokusera på rätt sak idag. kom på mig själv ett x antal gånger att jag satt och sms:a, rita eller tänkte på annat. Ja, jag vet inte.

sen så höll jag på att få damp i när jag satt där vid mitt bord också. helt plötsligt började jag nysa som en tok, och blev snorig och börja klia som fan i halsen. alltså? det sitter fortfarande i, och det känns verkligen INTE som en vanlig förkylning. har man gått och blivit allergisk tro? känns lite sent påtänkt av gud isåfall. - dåligt.

jag och min man har också hunnit åka och storhandlat. det känns bra när det första man ser i kylen är ett knippe färsk broccoli och en påse med morötter. HAHA! och vi köpte inte ens med oss nå godis hem - R håller på slutar snusar, tror jag iallafall, vilket leder till att han får ett huge sötsug, vilket leder till att jag också äter godis när han gör det. jaaa, och vi fick iallafall inte med oss nå godis hem, men då skulle jag minsann sätta igång med bullbak? ja. första gången jag gjorde det, och förmodligen den sista. det blev bra, men det är verkligen alldeles för jobbigt för min smak. nästan så att jag hellre gör mig en god smoothie som jag kan sitta och sippa på - nyttigare också för den delen! hehe. min man satt mittemot och rullade "chokladbollar". det blev alltså en bakdag.

nu ska jag leka med bun. hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0