Nümph



Hej!

Idag fick jag till en liten illustration! Blev faktiskt ganska nöjd över den, fast jag har en ännu bättre på G, som jag har hållt på med aplänge. Eller ja, jag behöver verkligen en bra dag för att orka ta itu med den. Det är samma ansikte med i den som hela bilden är på här ovan. Tyckte om det, så ville göra en egen tavla med bara den biten. Hehe! Sen har tydligen mamma skickat in ett foto jag har knäppt till GD.

" Hej Emma, vet du vad jag har gjort?!!!" ( låter finurlig och glad i telefonen)
" Nä, vadå?"

ja. det kunde väl vara roligt om man vann, skulle med närmare eftertanke behöva en digitalkamera som ligger i vinstpotten. lite bökigt å ta med sig systemkameran överallt.

nåväl. snart ska det lagas lite mat här! det blir kycklingfilé, ris ( jag fick inte mitt älskade jasmínris den här gången, snyft) och currysås. YAY! hur gott är inte det då liksom? börjar fan bli riktigt hungrig nu.. har bara petat i mig pizza+godis(alot)+vatten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0