Ö




-vi har under ett par dagar befunnit oss på en ö i den svenska skärgården. där har vi badat,käkat god mat, fiskat, myst,druckit "lite" vin och ja, chillat liksom. vädret var skitbra och vattnet var helt klart badbart. det finns mycket finare bilder från den här lilla trippen, men de finns dessvärre inte på den här datorn, ej heller finns de här i stan. ska försöka få tag i dem så fort som möjligt dock. blir ju nyfiken när man inte kollat in bilderna såå noga.

imorgon kanske det blir lite golf. jag är lite tveksam fortfarande, jag blir bara förbannad när det kommer till den typen av sport. dock så har mitt minigolfsinne blivit bättre på äldre dar, får inte riiiiiktigt lika mycket damp nu. (kan bero på ett visst flyt jag av någon anledning haft de senaste gångerna HEHE)

jag börjar skolan om en knapp månad. har en del jag måste ta itu med tills dess, typ fixa csnskit och fixa dator,litteratur,skolmaterial lalala. det ska bli jävligt spännande, kan inte tro att det var ett år sedan jag satt där utanför och väntade på att få gå in i klassrummet. att inte känna en kotte liksom? haha! tänk om jag hade vetat då att jag hamnat i typ världens bästa klass. näpp, men jag ser fram emot det här året.



sen måste jag göra en visionboard också. har försökt börja med en, fast tror jag lär införskaffa några nyare tidningar att klippa sönder. fan, är egentligen emot. tycker fan inte ens om dagens blaskor längre. står ju jämt samma skit och så är hälften av sidorna bara reklam. morr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0