Prat i nattmössan

Jag kan helt enkelt inte göra annat än beundra min man som kan somna på 20 sekunder blankt. No shit, önskar att jag också hade den fina egenskapen. Jag å andra sidan ligger och lyssnar på spotify - ja, jag har äntligen tagit tummen ur röven och fixat det.premium alltså. Känner mig fullkomligt tillfredsställd och nöjd. Hur kan jag ha väntat så förbannat länge? Så korkat! Nåväl. Imorgon har jag planer på att övertala min mor till att röva bort mig till skogs. Jag behöver nämligen lite skogsluft i mig nu känner jag. Måste plocka saker i skogen till mitt hemliga projekt. Blir helt till mig bara jag tänker på min plan. Fan, jag vill flytta nu. Jag vill ha det fresch lix. Känner på mig att när det väl blir av så kommer det att bli storslaget. Eller som man också kan kalla det en " succé " . Som för övrigt måste vara svenska språkets mest fåniga och fula ord. Jaja, nu ska jag lägga mig ned här bredvid min karlakarl. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0