puss


ÄNTLIGEN! Tror frisören höll på smeta i färg i 1.5 timme, jag har en jävla massa hår tydligen. Blev himla nöjd också, det blir jag väldigt sällan när jag går till frissan. Sen blir det ju alltid ännu lite bättre om nån vecka när det inte ser så himla nygjort ut. wiho! Det är så himla ovant - har varit mörkhårig konstant i nästan exakt 4 år. helt galet. jag behövde verkligen det här.

Efter frissan blev det lunch med pappa och lillebror och sen en runda på stan med mamma. Hon gav mig en jättefin blus. Snela mama (å papa som gav mig lunch) ♥ fniss. Och idag har ju jag och hun varit tillsammans i 1.5 år också. Tiden går fort. Känns som igår jag såg dig för första gången. Nanananana.

Åh. ikväll blir det mys! jag och R hade tänkt ta en promenad men vädret känns inte så lockande idag. Såg nu att det ska vara Charlie's Änglar på tv. Haha! Minns att jag verkligen älskade dom filmerna när jag var liten. Har båda på film. De är så slitna så det finns inte. Har nog sett dem 30 gånger var. Sen gick ju den gamla serien på tv förr också! Åh vad länge sedan!

Nåväl. Snart kommer gubben hem och då blir det laga lite mat. pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0