torsdag


okej. nu har vi precis kollat på Sanctum - jag får typ klaustrofobi bara av att se på filmen. fattar inte hur man frivilligt kan hoppa ner i en sån där grotta. det är ju inte klokt. förstod inte heller varför filmen hette just "Sanctum"? det nämndes ju inte ens i filmen. jaja! enough.

idag har jag hunnit att bli bjuden på Oleary's också (av min älskade man) - himlans mysigt var det. fast tror jag åt lite för mycket popcorn till "förrätt". men det kunde inte hjälpas, var ju så jävla hungrig så det var inte klokt åt det. fick se de nya kranarna ( med huvor på dock) som satts upp där också. tyvärr kommer det inte att avslöjas vad det är som döljs där under förrän den 1 septemer - men lilla jag vet das secret. mohaha! sorry.but i can't tell you.

imorgon är det fredag - och jag hoppas på fint väder. åh! kollade yr nu - det blir 19ºc och moln. låter som ett bra promenadväder! så får det bli. och nej, bilden har inget med texten att göra. tyckte bara att det var väldigt gulligt att de gick på rad. haha! plogar en liten gång liksom. kan inte vara lätt att bo där oppe int. riktit högt opp i norr liksom. jaja.

nu ska jag kolla tv. och typ. inget. mysa. vem bryr sig. liksom. inte ni. nanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0