imse vimse spindel









idag for vi på utflykt. R och johnny hoppade från ett stup. 17 meter rakt ned i världens djupaste vatten. själv ägnade jag mig åt en smula lugnare aktivitet ( även fast jag satt på helspänn och filmade när de tog sats och hoppade från kanten ). på bilden ovan är det "bara" 8 meter högt. galet var det iallafall, och bra gick det ju! thank god. sen grillade vi och käkade blåbärspaj med vaniljsås till efterrätt. upptäckte även att det simmade omkring ett stim med abborrar där? de kändes jäkligt displaced. det är ju liksom ett kalkbrott! usch, hatar fiskar! finns det små så finns det stora brukar man ju säga(eller?). så därför blev det inge hoppa från 17m för min del. ( HEHE )

nä nu ska jag mysa med bun & sen hoppa i nybäddad sängis. ska bli såååå skönt! jag simmade faktiskt lite igår, och idag har jag träningsvärk(!?) måååste.vilaaa.benen. gahhhh

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0