dot



  • Vaknade. Kände mig allmänt trött och less på människor som enbart är en pain in the ass. Men samtidigt kan jag inte låta bli att förundras över folks envishet och dumhet, genom att inte liksom förstå det svenska språket och acceptera andras liv. Men hey! Alla kan ju inte äga en genomsnittlig (läs: normal) intelligens.

  • Dagen blev bättre - träffade mamma och vi tog en sväng på stan. OCH jag fick nya pjucks! woho. Så himla fina och braiga. Fick även en ny facialcarestuffmoistintheface-creme. Bodyshop ägerrrrr.

  • Tog en kopp strawberry-tea ute i bushen och laddade inför en powerwalk. Gick sen en powerwalk - det är ju liksom inte varje dag något sådant händer - så lika bra att notera detta här, så jag kan gå tillbaka, och läsa hur duktig jag minsann har varit. EN gång. HAHA!
  • Jag har också funderat lite. Det är nog bara för mig att acceptera att det alltid kommer finnas weirdos som kommer att vilja förstöra. Det får mig bara att inse ännnnu mer hur bra jag har det med min uuuunderbara R.
  • Käkade lite tacos. Smakade fantastiskt, ungerfär lika sweet som en seger. Fast ändå inte riktigt lika sweet. But still, sweet.
  • Senare ikväll ska jag springa en segerrunda runt huset. Fan vad bra jag har det!


    And this one's for you honey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0