åh.

Just nu känner jag för att skriva en lista på sånt jag stör mig på.

  • Att inte kunna sitta i en säng lutad mot väggen för att man har en svanskota som smärtat i 9 månader.
  • Att rå kyckling gör mig äcklad, nästan så det blir svårt att äta den när den väl är stekt.
  • Att nästan jämt frysa om fötterna.
  • Inte kunna hålla i någon träningsform över-huvud-taget.
  • Att jag har ett blåmärke på min högra fot.
  • Att dammsuga mattor.
  • Blomflugor. Vart kommer de ifrån?
  • Sega datorer - människor - internet - filmer.
  • När saker bränner fast i kastrullen.
  • Naiva människor.
  • Folk som kör dåligt.
  • Inser att man inte kan laga en komplett måltid.  ( alltid något som saknas )
  • När bläcket i pennan är slut.
  • Telefonförsäljare.
  • Folk över huvudtaget som försöker sälja på en saker.
  • Att vakna av sendrag.
  • Att drömma såpass mycket att man fortfarande är trött när man vaknar.
  • När spolarvätskan inte fungerar och man har en världens fetaste måsskit mitt i synfältet.
  • När man inser att det är hål i soppåsen.
  • När det blir stopp i avloppet och badrumsgolvet svämmar över.
  • När man blir förbannad för att man inte borstat håret på ett tag, och hela håret är fullt i knutar.
  • TV-reklam.
  • När folk man inte känner vill bli vän på facebook - och inte ger upp.
  • När man inte får det man beställt.
  • När folk ljuger.


jaaa.. det var väl en del iallafall. HA. nu ska jag sova. hörs häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0