dirty acres






nu sitter jag och lyssnar mysmusik samtidigt som jag då och då slänger ett getöga på selma. hon ligger en bit bort och dregglar så det bara stänker om det. stackarn har blivit åksjuk och sen blev hon ännu sämre av narkosen också. man får ju inte ta i henne heller, den envisa lilla rackarn. jag vet inte riktigt hur länge det är tänkt att jag ska vakta henne. time will tell antar jag.

skulle vilja hinna åka till laxön idag också för att hämta hem mina grejor. det går liksom bättre att måla på hemmaplan. gillar inte att ha folk upp i mig när jag sitter å målar/ritar. sen måste jag kunna lyssna på min egen musik, hur högt jag vill. annars går det inte för fem öre! ganska lustigt att så lite kan göra så mycket.

jajjja. käka en banan i väntan på att tiden ska gå kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0