uppe med katten


imorse klev jag upp kvart över 7. det gick ganska lätt, men som vanligt blev jag illamående som alltid när jag går upp tidigt. haha! jag och pappa for sen till veterinären med en mindre glad kissemiss. jag tror hon mådde mer illa än mig, för herregud hur hon såg ut efter bilfärden. har aldrig sett en katt dreggla förr, och ögonen var uppspärrade utav bara fan. stackars selma. hon undrade väl vart vi tagit henne.så i eftermiddag ska jag åka ut till bönan för att vara där när hon vaknar upp. hon har nämligen blivit steriliserad, eller ska inom kort. så hon kommer inte må så bra idag.

och nu har jag ordnat med studiemedel också. woho! känns bra. även fast jag ogillar att vara skyldig pengar. men det är ju ett måste, kommer ju få igen det sen! och en utbildning är ju inte fel. hihi

får ser om det blir lunch med pappa innan jag åker till bönan. håller typ på dö av hunger här! puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0