WKND


  • This weekend i've been up to some serious shit.. nä, men jag har vart på utflykt, käkat gott och haft det allmänt awesome. Fick också syn på dessa båthus (igen) och fan vad fina de är! hur fränt vore det inte att BO i ett sådant? nåja, drömma kan man ju göra.
  • Sen drog jag och kollade på finalen när min gosse skejtade. så himla duktig ♥ efter det blev det efterfest och Prop Dylan i S-hamn, men vi satt mest och mös i en soffa jag och min kärlek. hihi! har ju inte setts så mycket de senaste dagarna liksom. lär ta igen lite gos.
  • Imorse ringde Hampus och berättade om sitt nya jobb, så jäkla kul för honom! Känner på mig att det där jobbet kommer att passa honom som handen i handsken. Sen bad han mig om en liten tjänst också, jag ska nämligen hjälpa honom med en liten tatuering som han vill ha. It's my honor, liksom.

    Måste också ta tummer ur (*) för att planera och bestämma ett datum när jag och Anna kan dra ner till hufvudstaden för att hälsa på och parta loss med ungkarlen i fråga. Det blev liksom inte av i våras. Haha! Shame on us.

  • Ikväll blir det inte många knop för vår del, gossebarnet ligger och sover här vid mina fötter likt en trofast hund just nu. Vi planerar att hyra en bra film och käka lite godis senare. Hm, tror jag inte har någon bra film i huvudet som jag vet att jag vill se. Annars brukar det vara så. Oftast iallafall. Ibland.



    jag och min lilla turturduva. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0