22/6


blev inte mycket till sovmorgon idag inte. de har börjat kapa grenar på de stora träden som växer utanför fönstret. finns typ inget drygare ljud. men det är lugnt, hade endå sovit waay to much. igår var det askul! först var jag med min nathalie - vi fikade och gick på stan. väldigt mysigt! och snart drar hon på peace också. utan lilla mig. haha! hoppas hon får kult :) sen lirade jag minigolf med brorsan, amanda å R. gissa vem som vann? haha! seriöst första gången jag vinner i minigolf. och man har ju spelat några gånger om man säger så. sen ville bror & R åka och skejta lite. så jag och amanda satt och käkade godis på sidan. fint väder var det också!

nu är jag hos min farmor - ska väl gå och hjälpa henna med lite handla såhär inför midsommar. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0